יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

למלא את החסר

ה"רומן" של דוידוביץ' עם מכבי חיפה, הטעויות הבלתי פוסקות של שטראובר והירידה ביכולת של דודו אוואט במאיורקה מסמלים את הדעיכה של דור השוערים הנהדר שחווינו בשנים האחרונות. את החלל שנוצר היו אמורים למלא שוערים כמו דודו גורש, חיימוב, הרוש, לויטה ודני עמוס אבל למעשה השוערים הזרים הם אלה שנתנו כאן את הטון ובמיוחד שוערי נבחרת ניגריה- אניימה את איינוגבה את אג'ידה. השוערים הישראלים שציינתי הם שוערי ליגה הטובים אבל עדיין לא עשו את קפיצת המדרגה ואולי גם לא יעשו ( אם ניקח בצד את אריאל הרוש).
המצב הבעייתי הזה מאלץ אותנו לילטוש עיניים אל עבר הדור החדש של השוערים ובראשם ברק לוי, בוריס קליימן ורם שטראוס.

ברק לוי - מכבי ת"א שנתון 93

השוער המוכשר מבין השלושה,אמנם מאוד צעיר אבל כבר צבר טונה של ניסיון בבוגרת ובנבחרת הנוער. עוד לפני שהוא סיים את עונתו הראשונה בנוער של הצהובים הוא כבר רשם מספר הופעות בבוגרת על חשבונו של שטראובר המאכזב. נחשב לבן טיפוחיו של אובארוב ומתחיל כבר לבסס את עצמו כשוער הראשון של מכבי. העונה: 8 משחקים ( 3 בגביע הטוטו ).









בוריס קליימן - הפועל ת"א שנתון 90

השוער ה"וותיק" יותר. גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא וסומן כבר אז כהבטחה גדולה. לאחר העונה הראשונה שלו בבוגרים של כפר סבא הוא נרכש ע"י הפועל ת"א והושאל למכבי הרצליה וכפר סבא. העונה הוא משמש כשוער השני לאפולה אדל בהפועל ת"א וממעט לקבל דקות. שותף לחילוף התמוה של קשטן כשהכניס אותו במקום אדל בניצחון 0:6 על ראשל"צ בדקה 80. העונה: 3 משחקים ( 2 בגביע הטוטו).




רם שטראוס- עירוני בת ים ( מושאל ממכבי חיפה) שנתון 92

מוכר לחובבי הכדורגל כאחיו של שוער עבר אחר - שגיא שטראוס. נחשב לשוער הנוער המוכשר ביותר מאז תום אלמדון שצמח בחיפה בשנים האחרונות. העונה הוא משחק ( בהשאלה ) במכבי עירוני בת ים מהליגה הלאומית עם מאמנו מקבוצת הנוער איתי מורדכי שהביא אותו איתו. העונה: 17 משחקים (6 בגביע הטוטו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה