יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

הקיצוניים החדשים

לאט לאט בלי שאנו שמים לב מתפתחים בישראל שני שחקנים צעירים שהאחד כבר מככב במדי הפועל עכו והשני מככב במדי הנוער של מכבי ת"א. מדובר על סנטיאהו סולליך שמשחק בהפועל עכו בליגת העל ( מושאל ממכבי חיפה) וגאל מרגוליס שמוביל את מלכות השערים בליגת הנוער ( שמונה שערים משמונה משחקים). לשניהם הרבה קווי דימיון: שניהם משחקים כקיצוניים בצד ימין, שניהם סופר מהירים ובעלי טכניקה מרשימה ושניהם שיחקו בבוגרים בגיל מאוד צעיר- מרגוליס ערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 16.5 במחזור האחרון של עונת 2010-2011 וסולליך כשהיה בן 18.
סולליך

סולליך מטביע את חותמו בליגת העל והוא הבורג המרכזי בעונה המוצלחת של הפועל עכו עד כה.במאזנו 5 שערים ( 4 בליגה) עד המחזור ה-11, מכבי חיפה עשתה צעד נבון שהשאילה אותו לעונת התחשלות והוא בהחלט מראה סימני התקדמות מרשימים, מלבד ליכולות שלו הוא מראה בגרות ומוסיף יצירתיות לעכו.לדעתי כבר בעונה הבאה הוא יהיה מהשחקנים הטובים בליגה- במדי מכבי חיפה.

סולליך
מרגוליס


השחקן האלמוני מבין השניים אולם מי שעוקב אחרי ליגת העל לנוער בשנתיים האחרונות  יודע להגיד שהוא השחקן הטוב ביותר בנוער. הדבר המרשים אצל מרגוליס הוא הפיזיות והמהירות שלא אופייניים לשחק בן 17.5, מה שיותר מרשים הוא שאת הופעת הבכורה שלו בבוגרים הוא עשה בגיל 16.5 ואפילו סחט פנדל.
מרגוליס אף זכה להתעניינות מצד צ'לסי שזימנה אותו למבחנים.את ליגת הנוער הוא מוביל עם שמונה שערים מתוך שמונה משחקים ואף אחראי לכמה בישולים וסחט עוד 2 פנדלים בעת שקבוצתו נמצאת במקום הראשון.
מרגוליס מול נתניה

אליפות אירופה לנבחרות צעירות
אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתתקיים בארץ ב-2013 יכולה להיות במה מצויינת כדי להפגין את היכולות שלהם גם מול המקבילות מאירופה, בכל מקרה אל תשכחו מתי שמעתם בפעם הראשונה על הצמד סולליך את מרגוליס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה